Az MBH Bank (volt Takarék, MKB és Budapest Bank) megújult felületei kapcsán több olyan problémát jelzett az MVGYOSZ, amely megakadályozta, hogy elsősorban a vak és aliglátó lakossági ügyfelek megfelelően tudják használni a Bank ügyfélszolgálati felületeit. A Bank a jelzésre reagálva felmérést végez a látássérült személyek bankhasználati szokásairól.

Az MBH Bank elkötelezett amellett, hogy termékeit és szolgáltatásait minél szélesebb kör számára hozzáférhetőbbé tegye. Ennek érdekében az MVGYOSZ szakértőivel együttműködésben online kutatást végez a vak, aliglátó és gyengénlátó személyek bankolási szokásairól.

Az MBH Bank felmérésének az a célja, hogy megismerje a látássérült emberek igényeit, szükségleteit, és ennek ismeretében termékeit, szolgáltatásait jobban megfeleltethesse ezeknek.

Kérjük, hogy az online kérdőív kitöltésével Ön is segítse a bank ezen törekvéseit. A válaszadás megközelítőleg tizenöt percet vesz igénybe, a kérdőív kitöltésére 2023. szeptember 24-éig van lehetőség.

A válaszadás önkéntes és anonim, a kérdéssor nem tartalmaz olyan kérdéseket, amelyek lehetővé teszik a válaszadó beazonosítását. Az MBH Bank a kutatás elemzése során személyes adatokat nem kezel.
Ezúton is köszönjük, hogy időt szán a kitöltésre!

A kérdőív ezen a linken érhető el.